Monday, August 3, 2009

Malam terakhir Teater ku

2 Ogos! Hari Keputusan Festival Teater Kuala Lumpur..Gementar? Tentula..Tapi sy tak mengharapkan apa-apa dari competition nie..sbb saya tahu sy masih Amatuer lagi dalam teater nie..Banyak lagi yang perlu saya pelajari..terutamanya dalam penghayatn dialog dan reaksi+olah tubuh badan.Masih banyak lagi perlu saya belajar.Masihh TERLALU banyak..

Malam itu,sy hadir bersama Geng teater saya..dan adeq lelaki saya turut Join sekali..

Dan keputusan Juara Teater jatuh kepada "Mekar Budaya - Peristiwa Di zoo" . Tahniah Mekar Budaya! saya Tahu kamu Hebat!! Acara Tamat sekitar jam 11 mlm. Pelbagai gambar sy potraitkan malam itu..

dan selepas ini saya akan merindui segala - segala nya berkenaan Teater nie..Maccam2 yang berlaku dair segi pahit & manis..segalanya la...

Namun yang pasti pendedehan Ilmu Teater Itu dapat memjana sy menjadi insan yang lebeyh kreatif(wlpun tak kreatif mana) ;p.

Saya akan Merindui saat teater saya bersama Dramatis Camar PEsona serta Pentas Taman Budaya itu...Ouch..nak nangis la..uhuhu

dan Malam ini juga saya rase kenikmatan serta kepuasan melakukan ape yang saya minati!walaupun saya tahu halangan-halangan itu pernah membuatkan hati saya tercarik dan hampir memusnahkan segala yang aku telah mulakan..Namun saya tetap gagahkan jua..dan saya sangat menghargai "masa" itu..

No comments: