Sunday, August 30, 2009

30 ogos Part 2 - Precious Moment @Bangsar Village

Selepas je balik dari wangsa maju..saya dipanggil/dijemput oleh rakan "High School" saya tok p berbuka puasa sesama..ade tasha,ummi,sal,eina,and siti. Kamii memilih tok makan kat Basil , Bangsar Village(Thai Restaurant).

Frankly , speaking..masa p tuh rasa macam janggal sket .coz lama tak jumpe tasha,ct,eina,sal...tak tahu nak ckp ape..tapi Alhamdulilah,things went well..diorunk terima aku ngn baik sekali(walaupun aku tak byk ckp)..So,kami pun berborak panjang..mmg happening la diorunk ni..mmg sempoi..Open..funny..=) rasenyew aku jarang nak jumpe situasi mcm nie..hikhik..memang besh!..

Kami meluangkan masa,berjalan2 dalam Bangsar Village..take photos..Ummi dah nak FLY to New York 11 sept ni..so,mmg sakan la b'posing!

After That , we all p makan ice cream kat Baskin Robins.Sal n tasha yang beli..diorunk nak sangat makan ice cream..while me tumpang makan sket jew..coz dah kenyang sangat2...

Dah abes makan, eina nak balik..En Bf dah sampai nak amek dia balik shah alam..kitorunk bye2 dulu then later forwards to MPH..jejalan lagi..

Masa dalam MPH tuh aku terpikir nak beli Barang yang sal nak sangat2..so , i as project director , Tasha as producer. Ummi - Assistant Project Director , siti - Floor Manager - mempersiapkan segala langkah2nya.hehehe...SURPRISE!!!!


Suke sangat tgk sal happy!..then tasha & sal nak makan Kek plaks...wah...malam yang penuh ngn makanan malam tuh...hehehe..sedap2! we enjoy the cuppies so very much...lame tak jumpe ngn diorunk jadi macam nie la...mcm2 gelagat...pas makan sal anta ke rumah...;) phew penat.

p/s kekdang aku terpikir, kenapa n macam mana diorunk bley terima aku?? diorunk(sal,tasha,ummi,eina,siti) bagi aku rasa the beauty of FRIENDSHIP, padahal aku ni tak de la rapat sangat ngn diorunk..perasaan ni dah lama aku tak rasa dengan kawan2 aku sebelum nie... entah mana ntah diorunk skrg..saya rasa ALLAH tahu ape yang terbaik untuk saya..I M GRATEFUL for that..TENGS Girls For The LOvely Night !
HEART U girls A LOT!!

No comments: