Thursday, August 13, 2009

Dinner Pwtc

Masa tgh keje dapat Miscall dari Nural...aku terkejut kowt!!dah lama tak contact tetiba kol kan..aku send msg ..katenyew nak ajak aku p dinner??..aiyakkkk...aku dah ler selekeh giler ari tuh..tak ckp awal2 boleyh aku pakai cun sket kalau nak..

sudeh nyew aku redah jew la..aku p la..diorunk sampai lambat..aku lepaq kat McD pwtc wifi..bahgianyew ade phone Wifi ni..tak abes2 ngna FaceBook Aku la...hahah..Addicted dah skrg nie..uhuhu..

pastu dalm kol 7++ diorunk sampi..perh..kawan2 aku..meletops2 seyh..baju kurung kilau2 tuh...Ana,nural and Jaz...Chanteks!!



Sekali masuk Pwtc.Acara perasmian Lagu memperingati Tun Dr Mahathir Rupenyew..sangat Grand Okke..Ex-MRSM compose lagu tuk Tun Dr. Mahathir..=)

Tertarik ngn kata-kata Speaker Malam tuh.." Tun telah membangun pelbagai kemudahan Yang canggih serta berperingkat Antarabangsaa ,namun minda Orang Melayu masih tetap ....." betapa sedih nyew mendengarnya..dan bila berfikir kembali ,mungkin ade kebenaran nya jua..

anyway, makanan malam itu mmg super Best!!sedappp..enjoy jumpe nural,ana,jaz balik malam tu..berkenalan ngn famili nural...

thanks to abg nural hantar saya balik ke rumah..HIGHLY APPRECIATED!..

No comments: