Tuesday, May 19, 2009

SYABAS, Anda Pelanggan Prihatin!



i had received a call..while on training a new system..

Orang SYABAS :"puan ecahz"

saya :"panggil saya ,Cik ecahz"

Orang SYABAS :" Owh MAafkan saya.cik ecahz(malas nak letak nama penuh ku) , Saya Nora dari SYABAS.Pada tarikh sekian, sekian..Cik Ecahz ade membuat laporan paip pecah kan,dan pihak kami telah membuat cabutan secara rawak dan mendapati cik ecahz telah terpilih menjadi sebagai Pelanggan Prihatian Syabas bagi Bulan Jan - Mac 2009,Tahnidah Saya ucapkan! "

saya :"Huh?..yeke..ooo..okkke"..(masa neyh aku dah blurr + malas! dalam hati nie mesti SCAM!entah iyee ..Entah tidak!ZAman sekarangkan bukan boleyh caya sgt, macam2 orang nak scam nak tipu pasal duit)

Orang SYABAS :" cik Ecahz boleyh datang ke majlis kami 30 may 2009 nanti?

saya :"pukul berapa yeh"

Orang SYABAS :" 10 pagi.Cik boleyh datang ke?kalau boleyh datang kami akan hantar/fax jemputan ke rumah cik,nak anta alamat damansara ni ke?"

saya :"Owh, boleyh.saya akan datang.eyh,hantar alamat ke rumah saya dan fax kan ke pejabat saya..sekian,sekian,sekian...dan ade ape eyh dalam majlis tuh"

Orang SYABAS :" ade majlis penyampaian hadiah dan makan2,cik boleh bawak lagi 2 orang ke majlis itu "

saya :" owh Okke"

Pas tuh ,aku terpikir..betul ke tuh?..ke orang nak SCAM aku! Aku pon inform la kat kakak staff tmpt keje aku..Harap maklum ,saya sedang DI Training new system masa orang syabas tuh kol okke..bukan nak menunjuk2 ok...uhuhu...

Then Received A FAx From SYABAS!..
Meaning that the INvitation is true la...BUKAN SCAM!!YAHOOOO..

p/s sape nak Joinnn makan free kat syabas 30 may 2009..MSG me...muahahaha..=)
P P/S ; Sejak bila SYABAS ade Tittle Pelanggan Perihatin ni..

4 comments:

kuizikel said...

pergh tahniah2.. lepas ni nampak je paip pecah aku nak call SYABAS... harap2 dpt gak anugerah... haha

LoNeRaNgerSpEaK said...

Kui - sila laporkan kalo ade paip pecah kat mana2..cha report sbb air melimpah2 kat depan ofis....takut laks kang ofis tak de air kan...susah tuh...ehem2..mana tahu pasni orang syabas tuh plak kol kui ke?..

cDeeAbdulRazak said...

nak ikot, nak ikot....

Active Blogger said...

hehe...nnt pergi dgn sape...saya tak nak ikut boleh tak?