Sunday, May 17, 2009

Sakit Hati

Here is my Little Confession,

"Hey, I am Hurt!I am in Pain..."...


Kehadapan Hati ku yang terguris...

" Aku Rase Sakit sangat2!"

Kenapa? Mengapa?


Ooooo,here it is goes..Di sini Bermula segalanya...

"Kerana nila setitik,Rosak susu sebelanga"


Tak tahu kenapa , Kesalahan orang lain , Kesalahan Ku jua..Boleyh Macam tuh??
Serta merta menjadikan aku sekali terkena tempiasnya . apakah dosaku..uhuhu..
tanda tanya dan jawapan cuma ada pada Si Dewasa Itu ,yang membakar hati ku ari itu..Dia tahu segalanya..Aku pula terpinga tanpa Kata.

Tapi yang pasti..hatiku memang Sakit! bukanlah kerana aku ni terlalu sensitif , namun tingkah laku si Dewasa itu-membakar hatiku telah meletak tuduhan yang mana tidak langsung aku pernah terpikir untuk lakukan..ironik nya, dendam nya membuak2 terhadap insan yg rapat dgnku menyebabkan setiap langkah ku di salah tafsir dan dalam sedar atau tidak , keadaan menjadi porak peranda! Tuduhan tak berasas! dan dengan terkejutnya kali ini melibatkan bukan aku sahaja namun pelbagai insan lain..

Maafkan saya ,Wahai Insan Lain..

aduh! aku tergamam! mengapakah insan lain juga perlu terbabit?!Aku bertambah rasa bersalah malah terasa terkilan yang teramat sangat!

MAafkan KAmi!

Kini aku sudah tidak boleyh mendekati sesiapa demi kesejahteraan SESUATU kehidupan yang perlu diteruskan..

Kami Perlu Akur! Mungkin Menyepikan diri Terbaik. Biar segala akan menjadi Asing . Hanya UntuK SESUATU kehidupan. ..

Sakit Hati!


p/s : I Want An Explanation about this...Who willing to tell me..??
pp/s : How To Resolve This..

Anyway,
17 may - Hari Guru! Happy Techer's Day!

3 comments:

cDeeAbdulRazak said...

Kejamnya hakikat sebuah kehidupan, terkadang tanpa sebab musabab kita di jatuhi hukuman...

Apapun itulah realiti kehidupan cha..

joegrimjow said...

saboo
ade hikmah
ku pon sakit nii

Moe Nasrul said...

Yes i agree with joegrimjow. Just chill, don't think too much about it.
It is upsetting when an adult acts like a child. If he is not mature in handling the situation, you can take the high road.