Wednesday, April 1, 2009

Movie Time -"Confession of Shopaholic "

Movie Time!

Venue - cathay cinelesure,the curve
Time - 7pm - 9 pm
Date - 20 Mac 2009
Movie Title - "confesion of Shophaholic"
Movie Geng - Tasha ,oome, sal ,satish(guy)




synopsis - A college grad lands a job as a financial journalist in New York City to support where she nurtures her shopping addiction and falls for a wealthy entrepreneur.



Thanks to Tasha for the Movie's Treat!



My comment : Great!Hillarious!Best!!Sweet!!..4/5 star

Watch It Free Full Movie Online ---> Confession of shopaholic

3 comments:

Ophe said...

terima kasih kerana sudi berkunjung ke 'JARI JARI BERCERITA'. Tertanya2 siapa kamu, tetapi bila sudah bertandang ke sini, aku sudah mengingat kamu berada di bahagian mana di dalam 'jamilah' pada ahad lalu.. :)

LoNeRaNgerSpEaK said...

sama2..thanks jugak sbb sudi ke blog saya...

opss!dah igt yg mana saya?..uhhu..
saya masih baru

banyak yg perlu saya belajar pasal teater neyh...

Ophe said...

:) semua orang pernah melalui perkara pertama dan menjadi baru.. andai usaha tidak terhenti, bergalas pula kesungguhan yang jitu, siapa yang mampu menafikan kamu? Mudah-mudahan, aku berpeluang menonton kamu lagi di pentas seterusnya.