Friday, January 1, 2010

2010


HELLO 2010.

It's New Year. Walaupun hakikatnye Jiwaku sudah Mati aKu masih gagahkan diri meneruskan hari- hari yang allah kurniakan untuk ku.

Azam 2010?

Erm, Just wanted to be wise person. walau aku tahu aku masih banyak kelemahan dan kekurangn yang perlu aku baiki.

Sesungguhnya,

Aku Terpaks Pikul "UjianMU-Ya allah" sehingga ke akhir hayatku.

To My Mom,

We HAVE TO BE STRONG. I FEEL YOUR SUFFER.WE ARE. so do Angah& adeq. We Love You. ;).cume Kekadang kami ni nakal sket ;p

To Angah ;

Kamu memang makin kuat makan.Makan!makan!makan!. pandai dah fikir pasal masa depan.Gud!

To Adeq:

Igt ape janji kamu pada along masa malam New Year tu. "No Aweks. No skandal." Gatal sunguh adeq aku yeee..Ehm kamu dah tinggi la deq.

p/s seronok ajee bila sambut malam new year ngn siblings - dinner at kedai makan near to our flat.

Happy New Year Everybody.

No comments: