Wednesday, November 11, 2009

Shoot Awan DANIA

sudah bersawang blog saya ini. gara-garra kesibukan dan kekeringan idea untuk menulis. keyboard saya rosak. kini diganti dengan keyboard yang fleksibel. sementara rasenye.

Maka,inilah gambar terakhir yang boleyh di-potraitkan di TARMAC subang. kerana pihak berkenaan telah melarang kami mengambil potrait-potrait digital sebagai kenangan kami. walhal,kami bukan mahu gambar kapal terbang mereka pun.

arahan dipatuhi.

Malam itu begitu sukar sebenarrnya. kami(me & sal) last minutes xleyh masuk kawasan shooting.damn! kami(me &sal) ade meeting teater seblum tu.uhhu. jadi lambat smpi.;( hampir putus asa saya.memikirkan cara untuk masuk.kecian kak scha diganggu oleyh saya.risau knp kami xdibenarkan masuk.tapi malang kami terhenti kerana keajaiban berlaku.akhirnya kami dapat pas masuk.alhamdulilah. thanks kak agent.

the admins turun sekali malam itu. saya&sal bekerja-shooting. kak ieja&qaira melepaqq bersama kak scha. malam itu ade fizo sekali. GOSH!MY FAV CELEBRITY is here. shooting jadi lambat kerana masalah teknikal. kami berkesempatan utk berborak bersama fizo. peramah orangnya. siap berdialek kelantan bersma qaira. wee.


saat itu, kak scha tetap fokus. walaupun malam itu kontroversi beliau tersebar di Kaca tv.beliau tetap tabah & kuat. yang penting tetap fokuus. cayalah kak scha.;D. Ianya memang sukar. tapi kak scha tetap mampu bertahan. yang tersirat hanya kamu & yangg maha ESA lebih mengetahui.

tamat shooting pada jam 4++.am agak lewat. kak scha bergurau senda aka membuli saya malam itu..malu sudeyh.semua extra tgk..hohoho..tapi xpelah. saya redha. ;0 dah biasa dah bergurau ngn kak scha masa kat set. kerana saya ni nakal..;p

eyh,paling best.saya berpeluang bekerja bersama AZIZI chunk. interaksi untuk 1 short scene.wee..n dapat bekerja indirectly with DANIA sendiri. she's so supportive!!.N funny making jokes. we all love DANIA on set.

tetap bergambar walaupun kak scha kelihatn letih.


My Short Scene At time of : 6.26

No comments: