Friday, July 31, 2009

Teater Jebat - Dramatis Camar Pesona

Teater Jebat hari ini..

Ramai yang tak dapat hadir for my theater.!NOT even my MOM!!...uhuhu...
Tak kisah la..I m gud on it..cume terkilan sikit la..my Own MOM tak p tgk..uhuhu..
Namun kata2 semangat dari kawan2 dan kakak saya yang tak datang pown dah okke dah..especially from Kak SCHA ALYAHYA(busy telemovie baru),Sis SHARINA(ade training on 1 ogos),SYURA(kecian,her bf accident masa my show),QAIRA(balik dari UTM),Fadz(demam),Dayah(kene pindah umah) and kawan2 kat facebook..semualah..

tengs A LOT!!!

Rata-rata SEmua nerves on that day..Termasuk la saya!!in fact this is the last theater for me..sedeyh taw!!..lagi nerves sebb pentas kat Taman budaya ni la sy lupe dialog masa teater JAMILAH!..haha..sebelum show..kitorunk make up dulu..kak midah & bob make up kan..n me..Ummi yg make up kan..hikhik..tengs ummi...

Seterusnya sy upload picca teater yang sempat ambek from mr Photographer..
scene permulaan










Perh!akhirnya..Habis jugakk teater Jebat!!Banyak yang berlaku masa teater Jebat!tapi ku gagahkan jua habeskan Show ni walau macam mana pun!!balik dari show ni mmg rasa happy sangatla!=)..1st time in my life rase enjoy sangat buat benda yang saya suka..hikhik

Paling tak sangka - Geng Facebook yg jauh pun dtg tgk malam tuh! geng teater perak!Diorunk pentaskan JEBAT gak..dan menang tempat ke 3 ,dan pelakon harapan terbaik Teater Perak.!!=0 Thanks Fauzan& the Geng(Tronoh Theater Shop) sbb sudi datang..Jebat Kami sangat la KONTEMPORARI Kan!=)

Mr Photographer - Thanks For Coming =) nanti i belanja makan k..

Hadi,Humprey,Chandra - Dtg gak korunk kan malam Teater aku..tak sangka wei..Especially Hadi la..coz hadi ni kan ade byk dating nak kene attend..hahaha..anyway,tak semua teater boring wei..Humprey&chandra..aku ni bukan pandai berlakon pown..uhuhukks..tengs datg beb...terharu aku..ingat gaks korrunk kat aku kan =)

1 comment:

Chermph Zainal Abidin said...

congrat ecah..kecik2 cili padi tuu
mase darjah 5 dulu xnmpak pown bakat yg ade
cume self-confident tinggi..
congrate once again..