Wednesday, July 8, 2009

tawakal atas segalanya

Venue - Pusat temuduga suruhanjaya pekhidmatan awam ,jalan cenderasari ,Kuala lumpur
time - 3 julai/8 am
Post - penolong pegawai tadbir n27

saya sangat la cuak nak p interview nie.macam2 yang saya dah prepare kan..company profile, tugas ,kenegaraan ,nama2 menteri...tapi last2 dia tanya soalan ape jew..geram laks !!

1) introduce urself dalam bhs inggeris
2) tell us about ur education.
3) nape nak keje gov
4) ape ciri2 leader terbaik
5) tugsa jawatan yg ditemuduga
6) ape function smart tunnel
7) brape jumlah rakyat malaysia
8) maksud intergriti

Peh! saya gugup! entah kenapa la setiap kali interview gov nie.mesti gugup...tapi tak kisah la..me dah bagi yg terbaik dah..ade rejeki..ade lah kan..tawakal dan berserah...doa2kan saya dapat..=) insyallah

tapi masa kat tempat interview tuh aku jadi tak malu sket!..hahah..selamab main borak je ngn calon-calon.yg paling rapat kakak kat dalam picca kat atas nie..comel je dia..interview sama jawatan..after interview..p makan ngn kakak tuh..dis belanja..thanks akak!

2 comments:

said...

PPT....memang susah soalan2 yg di tanya.....

LoNeRaNgerSpEaK said...

entah!soalan mengarut jew bagi cha..