Wednesday, January 21, 2009

Lompat Bintang!

Melompat dengan Lebih Tinggi


Melompat lah aku dengan Girangnya , Seperti Tiada Aral yang mendatang.

Melompat lah aku setinggi-tinggi nya , Menggapai Bintang yg tak kelihatan sinarnya.

Melompat lah aku , dan terus melompat..dan melompat....


dan apabila aku jatuh ke bumi..


semuanya berentakan dan tak mungkin keadaan menjadi pulih seperti dulu..dan mungkin kah kejatuhan aku kebumi ini akan membuka lembaran episod baru?


Mungkin dan mungkin Tidak

2 comments:

cDeeAbdulRazak said...

Alaaa x tinggi sangat la.. lompat le tinggi sket.. Ermmm apa juga rintangan yang mendatang, hadapilah dengan kesabaran... jatuh bangun kita ditentukan oleh kita sendiri... take care ehh ecahz...

LoNeRaNgerSpEaK said...

Thanks cd..=)

dah lompat tinggi tapi photographer tak sempat amek shoot yg tinggi..dapat yg ni je...

uhhu