Sunday, October 11, 2009

Awan Terjah Dania..

Banyak nyew nak kena update..tapi try update sikit2 dulu k.

1st . saya demam hari tuh. lepas makan ubat tghari terus tido smpai ptg.dalm kol 6-7pm qaira msg nak p set..saya pun ok je..

Maka terjadi la Terjah " Awan Dania" toks kali ke 2. Kalini bersama qaira. Akhirnya Qaira dapat gak lepaq di starbuck-subang sebelum ke set awan dania..hohoho.

once dah sampai sana nak jumpa wani. tgk2 ade kak scha sekali. aduss. kalau tahu kak scha ade..sure aku tak moh p hari tuh..sebab??..sebab tak nak cari pasal ngn dia lagi..hahaha tapi at last p aje..berani kan diri..

mmg malam tu somehow, aku jadi hyper aktif.penangan antibiotik pills kot? tetiba boleyh terBANYAK Ckp laks ngn kak scha. uhuhuh..tgk lain natijah nya..

anyway, lepaq2 malam tuh ade Jehan MIskin.Gosh!! Finally dapat Tgk dia Live..haha..giler nak pengsan..tapi cover2 kerakyatan aku..haha ;p ade adeed-facebook frenz.kakak adeed. and PA kak scha -yat.



picca kenangan. kak scha very sempoi malam tuh. adeed cool. wani - very peramah.


Malam ini malam yang tak akan aku lupe la!!.serious!!bukan sebab dapat jumpe&lepaq with kak scha. tapi malam ini..malam aku belajar erti kemanusiaan. sesuatu yang mana diluar jangkaan aku. aku belajar menjadi menjadi lebeyh matang. sesungguhnya aku terlalu naif. Maafkan Diriku ini.

No comments: