Thursday, April 3, 2008

PHOTOSHOOT??

Thursday..

went to borders ..apply my leave for 4 days..for final exam...on next friday and my presentation on next wednesday..takutnyew.....

then went to class..reached at class..the class finished..tak sempat..laks nak dudk..sir kedekut nak bagi hints for final...adesh..
mcm kene baca semua jew...
NOOOOOOooooo!!!!susah lah macam nie..i want to score this paper so badly!!!...uhhu..
SIRRRRR....

afterwards,...me wanted to go makan..but raining outside..
then terserempak with ain mokhtar and usop n the geng..macam ade photoshoot..utuk ape ntah..then the photographer saw me...he insist me to join them...he said i ve got character!!he asked me to do jumping shoot..er...BOLEH LA..UNCLE..
hehe

The photoshoot for kptm brochure...MARKETING STRATEGY LEWR TUH...first at library..then HEP Department..tgk jew la..after makan ...aru boleh shoot lompat...hehe..BAIIKKK PUNYA ...lompat..cant wait to cee aksi me lompat..haha..

then 3++ pm..me went to pre-presentation..i ve expected my supervisor will scold us..
eventually,NOT!!she is not angry!!..maybe because my partner tuh kot..if he is there with our supervisor..she(supervisor) cool jew..hurrmmm....

then turun bawah...lapar..n i want pizza!!upah for my photoshoot tuh..hehe..
THANKS UNCLE...I only had 1 slide jew...alhamdulilaah...akhirnya..
then jumpe rizz n ain..take mentor mentee t-shirt!!..then makan and balik...

makan with ieda..since ieda is on diet..dia tak makn pun..uhhu..ieda2..
then balik lor with ieda..

balik went to midvalley..jumpa my lil sis bf..nak sampaikan pesanan..
then borders..bough book again..for someone..(secret)..

then balik...boom tidooooo...

No comments: